image OP Válogató verseny Palamosban image Rajzverseny Alsóörs 750. évfordulója alkalmából

San Remo-i élmények

1.nap

Szombat este érkezett a Balatoni YC 420 csapat San Remóba, gyorsan összeszereltük a hajókat, hogy másnap már teljes értékű edzésnapunk lehessen. Ez sikerült is, a sebességünk csiszolása mellett új vitorlákat próbáltunk ki, és közös futamok keretében összemértük magunkat más nemzetek csapataival. A rendelkezésünkre álló 4 napból a maximumot kihozva, felkészülve várjuk a Carnival race-t. A tervek szerint 11 futamot fogunk vitorlázni, holnap déltől 111 ellenfél ellen. Elsősorban a nemzetközi tapasztalatszerzésért jöttünk a versenyre, mindent bele fogunk adni, szurkoljatok nekünk a következő 4 napban!

2. nap

Az előrejelzéshez képest erősebb szél volt az elején. Félix meg Simó kicsit túlságosan biztonságira vette az első futamot, de a másodikban már megmutatták, hogy milyen fegyelmezetten is tudnak vitorlázni. Andris és Vince kihasználva a kínálkozó alkalmat egy jó lee rajt után bal oldalon vitorlázva 3. helyen állt az első futam első felében, a külső körön pár apró hiba után két hajó elcsúszott nekik de így is egy parádés 5. hellyel kezdtek. A másodikban egy rossz rajt után nehezebb volt a kibontakozás, itt a középmezőnyben vitorláztak egész futamban. Elégedett vagyok a srácokkal, holnap új nap, 3 futammal, ami egyben a kvalifikáció vége is. Gyengébb szelet jósolnak, így mindenkinek meglesz az esélye arra, hogy újra jól szerepeljen. Holnap újra jelenkezek majd.

3. nap

A Carnival Regatta második nap 6-8 csomós szélben 3 futamot vitorláztunk, mindkét egységünk kihasználta a kínálkozó alkalmat és az arany csoportba került a selejtező futamok után. Ezzel lehetőségünk nyílik a mezőny legerősebb hajóival versenyezni az utolsó két napon. A tervek szerint további 6 futam vár még ránk szóval szurkoljatok!

4. nap

Első arany csoportos nap 420-ban pipa. A szél a nap folyamán szép lassan 10-től 15 csomóra erősödött. Leginkább a rajtokkal gyűlt meg a baja mindkét hajónknak. Mindketten követtek el hibákat, viszont nagyon szép megmozdulások is voltak. Az eredmények nem mindig adják vissza a gyerekek küzdését és akarását, de biztosak lehettek benne hogy tudásuk legjavát nyújtották. A hangsúly a holnapi 3 futamban az apróbb hibák javítása lesz. Remélem 1-1 szép futameredménnyel tudjuk majd zárni a versenyt.

5. nap

A verseny utolsó napján nagyon kellemes erősödő sea breese fogadott minket a pályán. Ebben az egyenletes szélben a kis hibák is nagyon büntettek, ezzel az első két futamban mindkét egységünknek meggyűlt a baja. A harmadikra aztán letisztázódott a fejekben, hogy mit is kell csinálni, így egy jó futammal zártuk a 11 futamos versenyt.
    Összegezve ez a felkészülési verseny nagyszerű lehetőség volt így a szezon elején arra, hogy felmérjük miben kell a következő hónapokban előre lépnünk. Az aranycsoportos eredmények mind a gyerekeknek, mind a magyar 420-as osztálynak fontos mérföldkövet jelentenek. Remélem ez egy első lépcsőfok tud lenni ahhoz, hogy az osztály itthon is visszanyerje a régi fényét.
    A munka nem áll meg mert a jövő héten már megyünk is vissza a következő edzőtáborba, ahonnan szintén jelentkezem majd.
    Gyapi
    Info: eva
    Kapcsolódó bejegyzések
    • Összes
    • Szerző szerint
    • Kategória szerint

Szólj hozzá

Your email address will not be published.